Jak na SEO ve WordPressu

Chcete na svůj web přivést větší návštěvnost? Chcete, aby Google snáze zjistil, pro jaké klíčové slovo (klíčová slova) by měl váš web hodnotit? Pokud je odpověď na tyto otázky „ano“, určitě musíte se na svém webu věnovat disciplíně zvané SEO.

SEO nebo optimalizace pro vyhledávače je jedním z nejdůležitějších aspektů internetového marketingu, který zahrnuje použití různých taktik ke zlepšení pozice vašeho webu ve výsledcích vyhledávače. Jednou z důležitých taktik, na které by se měl každý zaměřit, je On-Page SEO. Tento příspěvek se zaměří na optimalizaci na stránce a sdílí mnoho tipů a triků na stránce SEO. Předtím se však podívejme na důležitost On-Page SEO.

Důležitost on-page SEO

SEO On-Page obsahuje velké množství prvků, které pomáhají vašemu webu stát se přátelštějším pro vyhledávače. Když je dobře udělané, tak také zlepšuje uživatelský komfort vašeho webu. Podle HubSpotu 61% obchodníků tvrdí, že zlepšení SEO je jejich hlavní příchozí marketingová priorita. S pomocí on-page SEO můžete velmi efektivně zacílit na svou značku a dostat informaci o Vás napříč cílovým publikem. Předpokládá se, že kombinace přesně optimalizovaného On-site SEO s dalšími online marketingovými kanály zlepší vaši šanci na růst Vašeho podnikání. Chcete-li však neustále zvyšovat své hodnocení, je nutné držet krok s nejnovějšími SEO trendy. Pravidelně se vzdělávejte v SEO trendech. Níže uvádíme několik tipů a triků na stránce SEO, které mohou zvýšit hodnocení a provoz vašeho webu.

Relevantní klíčová slova

Výzkum klíčových slov je zásadním krokem k on-page SEO. Naštěstí nemusíte být mistrem ve zjišťování, která klíčová slova použít. Existuje nesčetné množství bezplatných i placených nástrojů, které vám pomohou při každém kroku zkoumání klíčových slov, na která chcete cílit. Mezi oblíbené nástroje patří Google Keyword Planner a SEMrush. Tyto nástroje vám poskytnou významné statistiky, které byste měli vědět při vytváření seznamu cílených klíčových slov, jako je měsíční objem vyhledávání, cena za kliknutí pro každé klíčové slovo atd. Tyto nástroje vám také pomohou získat nápady na obsah.

Přemýšlejte z pohledu návštěvníka webu

Jedním z dobrých způsobů, jak provádět výzkum klíčových slov, je zjistit, jaké dotazy vaši návštěvníci zadali do vyhledávačů. Na základě těchto dotazů proveďte průzkum klíčových slov.

Seznam klíčových slov

Upřednostněte klíčová slova, která podle vás odpovídají zájmu návštěvníků webu, a která mají dobrou rovnováhu mezi objemem vyhledávání a konkurencí.

Strategie obsahu

Na základě těchto klíčových slov vymyslete podrobné nápady pro obsah. Zajistěte, aby byl váš obsah poutavý a informativní. U každého obsahu musíte mít na paměti cílové klíčové slovo.

Dávejte pozor na své konkurenty

Většina SEO odborníků si uvědomuje, že je důležité držet krok se svými konkurenty. To však vyžaduje více než jen jejich sledování na sociálních médiích nebo čtení blogu. S tím vám mohou pomoci nástroje jako SEMrush. Pomůže vám porovnat název vaší domény s jinými doménami. Stačí zvolit typ klíčového slova; chcete zkoumat. Uvidíte srovnání webů podle klíčových slov, pozice na SERP a dalších. Když víte, jak se postavit proti konkurenci, můžete lépe řídit svoji příchozí marketingovou a obsahovou strategii.

Kontrolní seznam na stránce SEO

Jak již bylo zmíněno výše, existuje mnoho prvků On-page SEO; měli byste se ujistit, že jsou používány přesně. Mezi důležité prvky, které přímo souvisejí s hodnocením vašeho webu, patří název stránky, meta popis, značky záhlaví (H1, H2, H3 atd.) A URL. Ujistěte se, že vybraná klíčová slova byla použita na všech vašich hlavních stránkách. Pomůže vyhledávačům vědět, že váš obsah je relevantní pro tato vyhledávání klíčových slov.

Vytvořte vysoce kvalitní obsah stránky

Obsah je nejdůležitější součástí On-page SEO, který informuje čtenáře i vyhledávače o tom, o čem je váš web. Jak již bylo uvedeno výše, prvními tipy pro vytváření vysoce kvalitního obsahu je výběr relevantních klíčových slov. Než tedy začnete s tvorbou obsahu, ujistěte se, že máte v ruce klíčové slovo.

Pište kvalitní texty

Několik osvědčených postupů pro psaní vysoce kvalitního obsahu stránky:

  •  Klíčová slova by měla být přirozeně začleněna do vašeho obsahu.
  • Napište obsah z pohledu návštěvníků Vašeho webu.
  • Váš obsah by měl aktivně plnit účel za kterým přišli čtenáři.
  • Přidejte relevantní vizuální obsah k zatraktivnění obsahu.
  • Přidejte do svého obsahu výzvy k akci (Call to Actions) a propojte je se svou stránkou služeb.

V každém článku ukažte důvěryhodnost přidáním originálního výzkumu a citováním dalších zdrojů výzkumu. Nezapomeňte, že obsah je králem. Nenechávejte proto kámen na kameni, aby byl atraktivnější a poutavější. V současné době je k dispozici řada nástrojů pro marketing obsahu, které vám mohou pomoci s vaší strategií SEO na stránce. Od generování nápadů přes výzkum klíčových slov přes tvorbu obsahu až po sdílení a propagaci obsahu lze vše udělat pomocí softwaru a nástrojů.

Vytvářejte externí zpětné odkazy

Externí odkazy hrají obrovskou roli v tom, zda se váš web řadí na první stránku Googlu nebo zůstává pod výsledky vyhledávání vašich konkurentů. Obecně je web, který je propojen s velkým počtem renomovaných webů, vyhledávači považován za nejdůležitější a nejrelevantnější. Chcete-li znát popularitu své webové stránky podle počtu externích odkazů, můžete použít nástroj, jako je Ahrefs.

Závěr

Optimalizace vyhledávače na stránce vám pomůže optimalizovat vaše stránky jak pro roboty vyhledávačů, tak pro lidské oči. Pouhé vytváření a publikování webových stránek proto není dostatečné; měli byste to dobře optimalizovat, aby vyhledávače přilákaly provoz. Zajistěte, aby váš web přesně využíval všechny prvky SEO na stránce – od názvu stránky po záhlaví, přes popis až po interní odkazy.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Nákupní košík
Přejít nahoru