Košík
hosting

Google opět straší penalizacemi

Společnost Google dnes oznámila, že dokončila zavádění aktualizace odkazového spamu, která byla zahájena před měsícem. Ve snaze bojovat proti stránkám, které používají nevyžádané odkazy k manipulaci s hodnocením, vyhledávač vyvinul účinnější způsoby identifikace a zneškodnění odkazového spamu v různých jazycích. Aktualizace trvala o několik týdnů déle, než se předpokládalo.

Nově komerční odkazy se musí pro vyhledávač označit pomocí rel=”sponzorovaný”, aby nevyvolaly žádné negativní účinky nejnovější aktualizace. Majitelé webových stránek a tvůrci obsahu by si měli být vědomi požadavků vyhledávače při publikování partnerských odkazů nebo sponzorovaných/hostovských příspěvků. I když je vhodné a etické zveřejnit komerční odkazy v obsahu příspěvku, pro Google to již není dostačující.

Na blogu Google Search Central náš největší vyhledávač vyhrožuje postihem pokud nebudou řádně označené příspěvky tak jak Google chce.

When we detect sites engaging in either publishing or acquiring links with excessive sponsored and guest posting without proper link tags, algorithmic and manual actions may be applied, similar to affiliate links.

Uživatelé WordPressu, kteří se při správě sponzorovaných a partnerských odkazů spoléhají na pluginy, by si měli zkontrolovat, zda podporují správné označování komerčních odkazů. Pretty Links, plugin pro správu a sledování odkazů, který používá více než 300 000 webů na WordPressu, přidal ve verzi 3.1.0 podporu tagu sponzorované rel spolu s podporou přepínání sponzorovaných odkazů v editorech bloků a TinyMCE. ThirstyAffiliates, další oblíbený plugin aktivní ve více než 40 00 instalacích, má globální nastavení pro přidávání atributů rel k odkazům, které lze upravit i pro jednotlivé odkazy.

Situaci bych určitě nepodceňoval, ale zase bych z ní nedělal žádné drama. Google takto často dramaticky oznamuje změny a pak v našem lokálním rybníčku nic neděje.

Leave a Comments

 

Your email is safe with us.
*
*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..