CRM

Řízení vztahů se zákazníky (též CRM podle anglického Customer relationship management) je zákaznicky orientovaný management, podnikatelský přístup, který se vyznačuje aktivní tvorbou a udržováním dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Velmi zjednodušeně je CRM někdy považován za databázovou technologií podporovaný proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky.

CRM nám pomáhá získat detailní informace o:

  • Aktuálních zákaznících a jejich potřebách a využívaných službách či produktech, které kupují
  • Veškerých obchodních transakcích – fakturace, objednávky, poptávky..
  • Zákaznických službách – jaké nejvíce využívají, helpdesk, podnikové služby..
  • Analýze a strategii – plánování marketingových kanálů, kontaktní střediska, rozvoj marketingových služeb apod.

Pro WordPress existuje nepřeberné množství CRM systémů jako jsou např. Jetpack CRM či WooCommerce Customer Relationship Manager.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Nákupní košík
Přejít nahoru