Začněte vydělávat na TikToku ještě dnes

TikTok je jedna z nejužívanějších a nejoblíbenějších sociálních sítí současnosti a to nejenom pro náctileté. Už i malé i velké firmy a dokonce státní instituce vědí, že TikTok je skvělým nástrojem, jak si získat pozornost, případně jak přilákat potenciální zákazníky.

Začátkem roku 2022 byl TikTok označen za nejstahovanější aplikaci současnosti. A to už něco znamená. Co přesně? Že byste na této sociální síti měli být i vy. Stáhněte si ji a začněte ji co nejlépe využívat.

Co je Business Center?

Nepotřebujete k tomu nic jiného, než abyste si vytvořili reklamní účet. Reklamu na TikToku je možné momentálně cílit nejenom na Česko, ale i na jiné evropské země, ovšem kromě Slovenska a pár dalších zemí. Ze všeho nejdříve si však založte Business Center. Jednoduše vyplníte e-mail, necháte si vygenerovat silné heslo, následně vám bude na e-mail zaslán verifikační kód. Také je zapotřebí vybrat si název Business Centra, dále uvedete platební údaje a časovou zónu. Je rovněž důležité rozhodnout se, zda Business Center tvoříte pro konkrétní firmu nebo jako agenturní účet.

Výběr měny je důležitý

Poté v Business Centru klikněte na záložku Assets a rozklikněte Advertiser Account. Reklamní účet si můžete vytvořit zvlášť a pak ho k Business Centru připojit, anebo si ho vytvoříte přímo v Business Centru. V ideálním případě byste měli zvolit první variantu, která je v rámci českého trhu o něco výhodnější. Jakmile si vytvoříte reklamní účet přímo v Business Centru, nebudete si moci zvolit svou vlastní měnu, tedy české koruny. Nezbyde vám nic jiného než se spokojit s měnou Business Centra, tedy v tomto případě volíte mezi eury, americkými dolary nebo britskými librami.

V dalším kroku si nastavíte TikTok pixel neboli měřící kód, který vás informuje o návštěvnosti stránek, kdo a co si přidal do košíku a zároveň vám umožní optimalizaci účtu.

Kampaň na TikToku

Vytvořit si na TikToku kampaň není nic složitého. Volíte si mezi typy Povědomí (Awarness), Zvažování (Consideration) a Konverze (Conversion). Jestliže se ale v nastavování kampaní nevyznáte, raději tuto část přenechte odborníkům na správu reklam.

Při správě reklamy si také musíte nastavit, kam chcete, aby se uživatelé dostali po kliknutí na reklamu, tedy například na váš e-shop, případně na stažení aplikace.

Nezapomeňte při cílení reklamy správně zvolit věk vašich potenciálních zákazníků, jejich zájmy, případně vzdělání a bydliště.

Hudba dělá divy

Doporučeným formátem pro reklamu na TikToku je video o rozměru 9:16. Také si vyplňte popisek videa. Ideální délka jednoho videa se pohybuje od 15 do 35 sekund. Delší videa už jsou vám spíše na škodu. Naopak ještě víc potenciálních zákazníků vám přinese hudba ve videu, samozřejmě taková, která je schválená ke komerčnímu využití.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..