Woocommerce VS. Shopify

Přemýšlíte jaká e-shopová platforma je nejlepší ? Pak jistě znáte Woocommerce a Shopify. Čtěte dál a dozvíte se více o srovnání těchto dvou populárních e-shopů.

Dvě z nejznámějších dnes dostupných platforem pro elektronické obchodování jsou WooCommerce a Shopify. Dohromady je mezi nimi téměř pět milionů uživatelů, kteří údajně celosvětově vydělali miliardy dolarů. V tomto článku porovnáme WooCommerce vs. Shopify, abyste si mohli vybrat, která je pro váš internetový obchod lepší. Pečlivě prozkoumáme možnosti, cenu, použitelnost, zákaznický servis a další aspekty každé platformy.

Jakmile je porovnáme, bude zřejmé, že jak WooCommerce, tak Shopify mají své výhody i nevýhody. Prozkoumáme, které se týkají jednotlivých platforem.

Shopify

Výhody

  • Cena za pronájem je přiměřená a přesně víte, kolik každý měsíc utratíte.
  • Chcete-li svůj obchod rozšířit, máte přístup k tisícům aplikací
  • Vzhledu je mnoho a jsou znamenitá.
  • O hostování i zabezpečení se stará společnost Shopify.
  • Proces spuštění obchodu je rychlý.
  • Se službou Shopify je dropshipping poměrně snadný.
  • Je poskytována ta nejlepší podpora v oboru.

Nevýhody

  • Žádná kontrola nad zdrojovým kodem.
  • Jiné platformy poskytují lepší přizpůsobení.
  • Jste povinni provádět rostoucí měsíční platby.

WooCommerce

Výhody

    • WooCommerce poskytuje úplné přizpůsobení a správu.
    • Má značnou online komunitu.
    • Vzhledem k tomu, že vzhledy a pluginy může vytvářet a prodávat online téměř kdokoli, jsou možnosti prakticky neomezené.
    • Uživatelé WordPressu mohou snadno konfigurovat WooCommerce.
    • Používání pluginu WooCommerce je zdarma.

Nevýhody

  • S používáním WordPressu je spojeno stále učení se.
  • Kvůli pluginům, tématům a hostingu může být WooCommerce nakonec dražší.
  • Jste nuceni dohlížet na vše, včetně hostingu, zabezpečení, údržby a zálohování.

Zde jsou další oblasti srovnání obou webů.

Snadnost používání
Hosting a zabezpečení jsou součástí hostovaného softwaru Shopify a k vytvoření fantastického internetového obchodu nepotřebujete znát žádné kódování.

Design a motivy
WooCommerce nabízí více možností nastavení, ale Shopify má díky 70 prémiovým motivům lépe upravený a elegantní vzhled.

Marketingové nástroje
V Shopify můžete prodávat na dalších kanálech, jako je Amazon, Facebook, eBay a Pinterest, což je vestavěný aspekt vícekanálové integrace. Ve Woocommerce budou všechny marketingové nástroje opět přístupné prostřednictvím pluginů a rozšíření.

Transakční poplatky
Pokud nevyužíváte Shopify Payments, vlastní platební kanál platformy, Shopify jako jediná zavádí vlastní transakční poplatky. WooCommerce nabízí lepší poměr mezi cenou a kvalitou než Shopify, protože za platby provedené prostřednictvím platebních bran třetích stran se neplatí žádné transakční poplatky.

Zákaznická podpora
Shopify nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu, která vaše problémy vyřeší okamžitě. Ve Woocommerce (Premium) poskytují nepřetržitě živý chat, telefon a rozsáhlou znalostní databázi.

Vytvoření internetového obchodu je díky vývoji Shopify a WooCommerce jednoduché a snadné. Prostředky, kterými toho dosahují, se však velmi liší.

Shopify využívá strategii celého balíčku. Jedná se o plně vybavenou platformu se vším, co potřebujete k vytvoření internetového obchodu v několika kanálech, hostování webových stránek a kompletnímu provozu firmy. Na druhou stranu WooCommerce je open-source nákupní košík, který primárně mění webové stránky WordPress na plně funkční internetový obchod. Nenabízí však žádné služby hostingu webových stránek. Na druhou stranu se WooCommerce zaměřuje výhradně na umožnění funkcí elektronického obchodu. Ať už si vyberete kterýkoli z nich, tyto webové stránky jsou užitečné jak pro prostředky nákupu, tak pro prodej produktů.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Nákupní košík
Přejít nahoru