5 mobilních aplikací, které vám usnadní podnikání

Že jste se dosud bez mobilních aplikací obešli? Pak vězte, že až poznáte ty nejlepší, přímo stvořené pro podnikatele, už bez nich nedáte ani ránu. Ušetří vám čas, nervy a nejspíš i peníze.

  1. Slack

Často komunikujete se svými spolupracovníky? Chcete mít své podřízené neustále pod kontrolou a neztratit kontakt se svými klienty? Slack je skvělou komunikační aplikací, v níž nejenom že si můžete s kolegy psát, ale lze v ní sdílet také soubory, prezentace, fotografie nebo třeba videa. Upozorňuje vás na příchozí zprávu, nebo když vás někdo označí. Můžete vytvářet seznamy úkolů, ankety i videohovory. Aplikace Slack rovněž umožňuje importovat události z Google kalendáře nebo data z Dropboxu. Slack je zdarma, ale jenom pro určitý okruh uživatelů. Placená verze stojí tolik, kolik v ní máte aktivních členů.

  1. Canva

Potřebujete vytvářet zajímavé příspěvky na sociální sítě? Chcete vytvářet neotřelou infografiku? Nebo snad logo či reklamu? S Canvou je radost pracovat. A ještě do ní můžete nahrávat vlastní fotografie. Canva je uživatelsky velmi přívětivá a základní verze, která vám možná postačí, je zcela zdarma.

  1. Toggl

Chcete mít vždy a všude přehled o čase? Potřebujete lépe plánovat, sledovat a analyzovat? Rádi byste přesně věděli, kolik času jste strávili na daném úkolu? V tom případě si stáhněte aplikaci Toggl. Funguje nejen na mobilním zařízení, ale také jako aplikace na klasickém počítači či ve webové verzi. Do aplikace můžete zapojit i členy své firmy, zadávat jim úkoly a mít tak přehled o tom, kolik času danému úkolu věnovali. Toggl je zdarma, verzi Pro pak pořídíte za pět dolarů měsíčně.

  1. Fakturoid

Fakturoid je skvělou aplikací pro ty, kteří chtějí mít dokonalý přehled o svých příjmech a výdajích a o celkovém hospodaření. Přes Fakturoid můžete vystavovat faktury a to se všemi náležitostmi a rovněž i evidovat všechny své doklady. A na konci měsíce si jen snadno vytisknete přehlednou statistiku nebo si exportujete doklady do účetního programu. Systém dokonce umí párovat příchozí platbu s fakturou. Také označí zálohovou fakturu jako zaplacenou a dokáže i automaticky odeslat daňový doklad.

  1. Dropbox

Úložný prostor, kam si můžete odkládat dokumenty, fotky, videa a další soubory, se vždycky hodí. Dropbox je cloudové úložiště, které se snadno obsluhuje. Nainstalovat si ho můžete do počítače i mobilního telefonu. Dropbox zvládne i synchronizaci mezi zařízeními a tak se ke svým souborům dostanete, kdykoliv potřebujete a to z počítače, mobilu i tabletu. Zdarma máte k dispozici 2 GB úložného prostoru a to na třech zařízeních. Pokud budete potřebovat prostor navýšit, pak je nutné přejít na placený tarif. Vyjde na necelých 300 korun měsíčně.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Nákupní košík
Přejít nahoru