Blog

Amazon

Co je amazon dropshipping?

Dropshipping je situace, kdy výrobce nebo velkoobchodník dodává váš produkt zákazníkovi, ale vy jste jste zodpovědní za to, že se k zákazníkovi dostane. Je to jednodušší než prodávat produkty na svých webových stránkách a zahrnuje nulovou riziko. Pomocí této služby si můžete během několika minut vytvořit online obchod s vysoce kvalitními produkty. Nemusíte mít žádné […]

Co je amazon dropshipping? Read More »

UX produktová stránka

Nedostává se vám zákazníků? Neztrácejte motivaci

Vybudovali jste si e-shop, ale zákazníci nepřicházejí? Vaše zboží nebo služby nikdo nekupuje? Nevěste hlavu, s tímto problémem se potýkal nejspíš každý, kdo nějaký e-shop má či měl. Prozradíme vám pár tipů, jak si udržet motivaci i zdravý přístup k práci, abyste nepropadali při nízkých prodejích panice. 1. Jen jeden úkol Jednou z nejdůležitějších zásad, které byste se

Nedostává se vám zákazníků? Neztrácejte motivaci Read More »

Vrácení zboží aneb jak vylepšit zákaznický servis

Orientujete se v občanském zákoníku a víte, jak udělat zákazníka v rámci zákaznického servisu ještě spokojenějším? Představíme vám pár tipů, jakými způsoby mohou zákazníci zboží vracet, a co by vám na e-shopu nemělo z hlediska poskytování servisu zákazníkům chybět. Nejprve si ale vysvětlíme, jaké zboží zákazníci vracet nemohou. Jde především o výrobky: • podléhající rychlé zkáze, • zboží,

Vrácení zboží aneb jak vylepšit zákaznický servis Read More »

Jak začít s dropshippingem

Začít podnikat je vzrušující doba, ale než se pustíte do podnikání, je třeba překonat mnoho překážek, abyste mohli začít začnete rozjíždět. Jedním z nejvýznamnějších problémů, se kterými se podnikatelé potýkají, je, jak začít s dropshippingem. Tento obchodní model, při kterém získáváte zásoby od výrobců a velkoobchodníků a poté jej přímo prodáváte zákazníkům prostřednictvím internetového tržiště

Jak začít s dropshippingem Read More »

Procesy

Víte, proč je dobré mít v e-shopu procesy?

Procesy představují například vkládání zboží na sklad nebo rovnou do e-shopu nebo balení objednávky. Ve vašem podnikání jich dozajista existuje mnoho. Je nejvyšší čas je zefektivnit. Procesům a procesním řízením se na e-shopu nevyhnete, tedy za předpokladu, že chcete, aby e-shop fungoval, jak má. Aktivní řízení procesů Vkládání zboží do e-shopu, balení zásilek, vyřizování reklamací,

Víte, proč je dobré mít v e-shopu procesy? Read More »

Říkat ne - zamítnutí

Umíte říkat `ne`?

Pro váš život, jak soukromý, tak pracovní, je nesmírně důležité, abyste se naučili žít svým vlastním životem a nebyli k ruce pokaždé všem, kteří si o to řeknou. Ne každý tuto dovednost ale ovládá. Nemáte čas ani sami pro sebe, ale neustále svým kolegům nebo přátelům slibujete, že se o něco postaráte, něco za ně uděláte,

Umíte říkat `ne`? Read More »

Newsletter

Newsletter je důležitá součást vašeho byznysu

Bez newsletteru se vaše podnikání neobejde, i když jste si možná dosud mysleli že ano. Newsletter je skvělým prostředkem, jak přilákat nové zákazníky. Jak vypadá dobrý newsletter? Newsletter, je-li graficky přehledný a obsahuje zajímavé informace, je tajnou zbraní všech podnikatelů. Přestože se může zdát, že newsletter nikdo nečte, opak může být pravdou. Je však důležité

Newsletter je důležitá součást vašeho byznysu Read More »

Nákupní košík
Přejít nahoru