Jak začít s dropshippingem

Začít podnikat je vzrušující doba, ale než se pustíte do podnikání, je třeba překonat mnoho překážek, abyste mohli začít začnete rozjíždět. Jedním z nejvýznamnějších problémů, se kterými se podnikatelé potýkají, je, jak začít s dropshippingem. Tento obchodní model, při kterém získáváte zásoby od výrobců a velkoobchodníků a poté jej přímo prodáváte zákazníkům prostřednictvím internetového tržiště nebo e-shopu. Výběr správné podnikatelské struktury pro váš dropshipping je jedním z nejdůležitějších rozhodnutí, které můžete učinit. Bude mít vliv na to, kolik peněz vyděláte a jak budete trávit čas. Zde jsou tipy, jak začít s dropshippingem:

Jak začít podnikat v dropshippingu?

Prvním krokem k zahájení dropshippingového podnikání je vzít ho za své. To znamená, že musíte být připraveni a ochotni jednat, aniž byste měli pochybnosti nebo se rozmýšleli. Budete se muset rozhodnout, zda chcete pokračovat v realizaci nápadu na podnikání, a také investovat čas a peníze. Nejlepší způsob, jak to udělat, je věnovat nějaký čas a promyslet si, jak byste chtěli své podnikání nastavit. Sepsat si plusy a mínusy a dle toho se rozhodnout.

Výběr podnikatelského nápadu na dropshipping

Dalším krokem je výběr nápadu pro vaše dropshippingové podnikání, podle kterého se bude řídit zbytek vašeho plánování. Existuje mnoho různých dropshippingových podniků, takže může být těžké rozhodnout, jaký druh podnikání si vybrat a jaký obchodní model by vám vyhovoval nejlépe. Mezi nejoblíbenější typy podnikání však patří např:

Maloobchodní prodejci : Tyto společnosti nakupují výrobky od dodavatelů a poté je prodávají přímo prostřednictvím prodejců.
Velkoobchodní dodavatelé: Tyto společnosti mají rozsáhlé zásoby a nabízejí slevy na velkoobchodní zboží při hromadných nákupech. Typicky je toho dosahováno prostřednictvím obratu. Koupíte např. za 100 dolarů a máte slevu 10 procent, koupíte za 300 dolarů a máte slevu 15 procent.
Dropship Fulfillment Services: Tyto společnosti poskytují služby drop shipping pro další obchodníky. Jsou takovým agregátorem zboží např. Aliexpress a nabízí přidanou hodnotu například v podobě statistik nebo marketingu.

Výběr dodavatele dropshippingu

Prvním krokem k dropshippingu je nalezení dodavatele, který má požadované produkty a bude je zasílat do vaší země za nejnižší možnou cenu. Některé webové stránky to udělají za vás, pokud nemáte čas na tento průzkum, tak Amazon má rozsáhlý adresář dropshippingových dodavatelů s odkazy, které lze přizpůsobit na základě vašich preferencí.

Vytvořte si svůj e-shop

Po nalezení dodavatele je dalším krokem vybudování vašeho e-shopu pomocí WordPressu nebo jiné platformy umožňující dropshippingový prodej.. Nejlepším způsobem, jak to udělat, je vytvořit si účet u třetí strany logistické společnosti (3PL), jako je Shipwire nebo Fulfillrite. Tyto společnosti se specializují na přepravu z
skladů k maloobchodníkům, takže vědí, jak efektivně a rychle odesílat velké objednávky.

Proveďte průzkum konkurence

Jakmile je váš obchod připraven, je čas podívat se, co dělají ostatní obchody, abyste zjistili, co pro vás funguje nejlépe. Vynikajícím způsobem pro tento průzkum jsou trendy Google – vyhledejte „trendy v elektronickém obchodě“ a podívejte se na jaký druh vyhledávání se objevuje u hlavních klíčových slov souvisejících s dropshippingem v různých zemích světa.

Rozhodněte se pro obchodní strukturu

Další věcí, kterou musíte udělat, je rozhodnout se, jak bude mít vaše podnikání strukturu. Zda to bude živnost živnostníkem, společností s ručením omezeným nebo akciovkou? Každá struktura má jiné výhody a nevýhody, takže musíte vybrat tu, která nejlépe vyhovuje vašim potřebám.

Udělejte si pořádek ve financích

Jakmile se rozhodnete, která podnikatelská struktura pro vás bude nejvhodnější, je čas dát si do pořádku finance. Vzhledem k tomu, že se pro většinu lidí jedná o zcela nový podnik, nemusí mít předem k dispozici peníze na začátek. Úspěšné dropshippingové podnikání nevyžaduje mnoho investic předem, ale i tak je vhodné si spočítat jaké kolik Vás to bude stát.

Závěr

Dropshipping je podnikatelská struktura, která vyžaduje menší počáteční investice a riziko do začátku. Umožňuje majiteli mít na obchodní stránku své společnosti volné ruce, což z něj činí dobrou volbu pro začátečníky, kteří nemají zkušenosti s podnikáním.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..